مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 03:502021-05-06پزشكي

بیش از 1000 نفر از سالمندان بالای 80 سال اهری واکسینه شدند


مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر از واکسیناسیون بیش از 1000 نفر از سالمندان بالای 80 سال در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر از واکسیناسیون بیش از 1000 نفر از سالمندان بالای 80 سال در این شهرستان خبر داد.

محمد میرزاپور در گفت وگو با ایسنا، گفت: تاکنون حدود 50 درصد جمعیت بالای 80 سال شهرستان اهر واکسن کرونا تزریق شده و حدود 1200 نفر هنوز باقی مانده اند.

وی افزود: با توجه به اهمیت واکسیناسیون کرونا در پیشگیری از پیک کشنده بیماری، افراد باقیمانده بالای 80 سال جهت انجام واکسیناسیون کرونا تا پایان این هفته می توانند به نزدیکترین مرکز بهداشتی و درمانی محل سکونت خود مراجعه کنند.

ادامه داد: کلیه مراکز سلامت سطح شهر اهر جهت پیشگیری از تجمع باز بوده و آماده واکسیناسیون سالمندان عزیز بالای 80 سال هستند.

میرزاپور بر استفاده مستمر از ماسک در بیرون از خانه، شستشوی مکرر دست، فاصله گذاری اجتماعی و رعایت تمام پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و خواستار توجه جدی همشهریان به این امر شد.

وی گفت: هیچ فردی مصون از بیماری نیست و هر فردی ممکن است به بیماری مبتلا باشند به طوری که بیش از 80 درصد مبتلایان بدون داشتن علائم خاصی ناقل ویروس بوده و به این علت نباید بدون ماسک در اماکن عمومی ظاهر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1000 نفر از سالمندان بالای 80 سال اهری واکسینه شدند

بیش از 1000 نفر از سالمندان بالای 80 سال اهری واکسینه شدند