مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 03:502021-05-06فناوري

روسیه دوباره توییتر را جریمه کرد


روس کومنادزور اعلام کرد از توییتر می خواهد محتوای مجرمانه ای که حاوی هرزه نگاری کودکان، اطلاعات مربوط به استفاده از مواد مخدر و تشویق خردسال برای ارتکاب خودکشی است را حذف کند.

- رگولاتور ارتباطات روسیه به دنبال وضع 24 میلیون روبل (321 هزار و 586 دلار) جریمه برای توییتر به دلیل عدم حذف محتوای ممنوع در روسیه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رگولاتور ارتباطات دولتی روسیه (روس کومنادزور) هفته گذشته اعلام کرد که توییتر در عمل به درخواست روسیه برای حذف محتوای مجرمانه به سرعت عمل نکرده و برای انجام چنین کاری تعلل کرده است.

کندی سرعت دسترسی به توییتر تا 15 ماه مه به عنوان یک اقدام تنبیهی تمدید شد.

خبرگزاری تاس اعلام کرد شش گزارش مربوط به توییتر در خصوص کوتاهی در حذف محتوای مجرمانه که هر کدام جریمه احتمالی حداکثر چهار میلیون روبل را دارد، در دادگاهی در مسکو ثبت شده است.

هیچ تاریخی برای رسیدگی به موارد مذکور تعیین نشده است.

دادگاهی در آوریل بر سر این اتهامات که در حذف محتوای مجرمانه کوتاهی کرده است، سه جریمه جداگانه علیه توییتر صادر کرد که مجموعا به 8.

9 میلیون روبل بالغ شدند.

روس کومنادزور اعلام کرد از توییتر می خواهد محتوای مجرمانه ای که حاوی هرزه نگاری کودکان، اطلاعات مربوط به استفاده از مواد مخدر و تشویق خردسال برای ارتکاب خودکشی است را حذف ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه دوباره توییتر را جریمه کرد

روسیه دوباره توییتر را جریمه کرد