مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 03:352021-05-06بين الملل

دعوت گروه 7 از چین برای همکاری در مسائل جهانی و توقف نقض حقوق بشر


این گروه همچنین از پکن خواست تا آنچه نقض حقوق بشر اقلیت های قومی در منطقه خودمختار اویغور سین کیانگ و همچنین مردم در تبت و هنگ کنگ خواند، - این گروه همچنین از پکن خواست تا آنچه نقض حقوق بشر اقلیت های قومی در منطقه خودمختار اویغور سین کیانگ و همچنین مردم در تبت و هنگ کنگ خواند، متوقف کند.

وزیران امور خارجه و توسعه گروه هفت، چهارشنبه از پکن خواستند تا با این گروه در مورد راه حل های چالش های جهانی از جمله مشکلات مربوط به امنیت، آب و هوا و پاندمی کرونا همکاری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این وزیران چین را به عنوان قدرت و اقتصادی مهم با قابلیت فناوری پیشرفته توصیف کردند.

این وزیران در بیانیه مشترکی که بعد از نشست دو روزه در لندن منتشر شد، گفتند: منافع ما و همچنین چین ایجاب می کند اقدامی انجام دهیم که به چالش های جهانی از جمله تغییرات اقلیمی و از دست دادن تنوع زیستی بپردازد، بهبود اقتصادی از کووید-19 را تقویت کند و از مبارزه با پاندمی فعلی حمایت کرده و از موارد بعدی جلوگیری کند.

ما به دنبال فرصت هایی برای همکاری با چین برای ارتقای صلح، امنیت و رفاه منطقه ای و جهانی هستیم.

این گروه همچنین از پکن خواست تا آنچه نقض حقوق بشر اقلیت های قومی در منطقه خودمختار اویغور سین کیانگ و همچنین مردم در تبت و هنگ کنگ خوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت گروه 7 از چین برای همکاری در مسائل جهانی و توقف نقض حقوق بشر

دعوت گروه 7 از چین برای همکاری در مسائل جهانی و توقف نقض حقوق بشر