مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 03:152021-05-05سياسي

تشکیل حکومت واحد جهانی آرزوی بشریت است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: تشکیل حکومت واحد جهانی آرزوی بشریت است تا از جنگ و خونریزی جلوگیری شود.

- ، آیت الله سیدحسن عاملی در مراسم شب احیای بیست و سوم ماه رمضان در مصلی اردبیل اظهار کرد: ضرورت ظهور امام عصر (عج) به عنوان مصلح جهانی از آن حیث دارای اهمیت است که با آمدن امام موعود عقل بشر کامل شده و بساط فساد و تباهی و بی عفتی از روی جهان برچیده می شود.

وی با بیان اینکه با ظهور امام زمان (عج) عقلانیت حاکم شده و شریعت عاقبت به خیر می شود، خاطرنشان کرد: با عهده داری مدیریت جهانی به دست انسان های صالح اندیشه توحیدی رواج یافته و زمین از وجود انسان های ناصالح و ناشایست پاک خواهد شد.

امام جمعه اردبیل ضرورت احیا و تقویت امیدواری را در رفع پلیدی ها و زشتی ها و دور شدن از ورطه سقوط در مسیر زندگی یادآور شد و بیان کرد: منتظر واقعی کسی است که صبحگاه و شامگاه انتظار ظهور را بکشد و چشم انتظار موعود باشد.

عاملی با تاکید بر ضرورت برآورده شدن آرزوهای بشری متناسب با عواطف و احساسات و نیاز روحی و روانی گفت: با ظهور امام عصر (عج) انسان ها نه تنها به نقطه عقلانیت واقعی می رسند بلکه جامعه در مسیر اصلاح گری قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل حکومت واحد جهانی آرزوی بشریت است

تشکیل حکومت واحد جهانی آرزوی بشریت است