مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 02:552021-05-05سياسي

خط مشی سپاه درباره حضور نامزدهای نظامی در انتخابات ریاست جمهوری


اسراییلی ها دچار پدیده زوال هستند و اتفاقاً این بار به نظر می رسد که فروپاشی رژیم صهیونیستی می تواند از درون باشد.

- فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اسراییلی ها دچار پدیده زوال هستند و اتفاقاً این بار به نظر می رسد که فروپاشی رژیم صهیونیستی می تواند از درون باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت وگوی ویژه خبری چهارشنبه شب شبکه دو سیما اظهار کرد: در آستانه روز قدس هستیم و شایسته است در ابتدای کلام از یک فرمانده بزرگ شجاع که تصویر جاودانه او بر همه قلب ها نقش بسته است و آن کسی که بیرقدار آزادی قدس و مشعل دار روح مقاومت در همه سرزمین های اسلامی بود یاد کنیم، در این شب عزیز از سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یاد می کنم که یاد و خاطره او همیشه در دل های ما زنده است.

وی با اشاره به اینکه از ملت عزیز ایران درخواست می کنیم تا برای شادی روح آن عزیز سفر کرده دعا کنند، افزود: ما با یک پدیده سیاسی جدیدی در سطح جهان و منطقه روبرو هستیم.

فرمانده کل سپاه با اشاره به زوال و غروب تدریجی سیاسی قدرت های بزرگ بیرون از منطقه و درون منطقه ادامه داد: این آرایش قدرت در حال گسسته شدن است، آن پیوستگی که در جبهه ائتلافی از شیاطین و مستکبران عالم می دیدیم در حال شکسته شدن است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط مشی سپاه درباره حضور نامزدهای نظامی در انتخابات ریاست جمهوری

خط مشی سپاه درباره حضور نامزدهای نظامی در انتخابات ریاست جمهوری