مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 02:452021-05-05فرهنگي

اینجا محله طیب و رجبعلی خیاط است/ روایت زلالی مردم «دروازه غار»


مرتضی منشی کارگردان مستند «دروازه غار» بیان کرد که با ساخت این مستند ضمن تلاش برای ارائه تصویری متفاوت از این منطقه، خواسته است به مردم این محله ادای دین کند.

- مرتضی منشی کارگردان مستند دروازه غار بیان کرد که با ساخت این مستند ضمن تلاش برای ارائه تصویری متفاوت از این منطقه، خواسته است به مردم این محله ادای دین کند.

مرتضی منشی کارگردان مستند دروازه غار که این روزها به صورت اینترنتی در حال اکران است در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این مستند گفت: ما تاریخچه محل دروازه غار را در این مستند با رویکرد مثبت به تصویر کشیدیم، چون در مورد این محله مستندهای زیادی ساخته شده که بیشتر آنها وجوه منفی، تاریک و آسیب های اجتماعی آنجا را نشان داده اند، البته ما در مستند دروازه غار منکر این وجوه منفی نبوده ایم، در فیلم هم به صورت غیرمستقیم نشان داده ایم که این منطقه مبتلا به مشکلات بسیاری است، اما سعی کرده ایم وجوه مثبت آن، عیاری و جوانمردی و تاریخچه غنی که محله دارد را پررنگ تر کنیم.

وی ادامه داد: مثلاً روایت هایی از شخصیت های برجسته محله مثل رجبعلی خیاط، طیب حاج رضایی و… ارایه دادیم.

در کنار این موضوع بافت قدیمی محله، زندگی گودنشینی ایام دور و… را نیز به تصویر کشیدیم برای این قسمت ها از تصاویری استفاده کردیم که چندان دیده نشده اند البته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا محله طیب و رجبعلی خیاط است/ روایت زلالی مردم «دروازه غار»

اینجا محله طیب و رجبعلی خیاط است/ روایت زلالی مردم «دروازه غار»