مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 02:402021-05-05سياسي

واکنش فرماندار کرج نسبت به انتقادات از عملکرد هیأت اجرایی


فرماندار کرج انتقادات به عملکرد هیأت اجرایی مرکز استان البرز را کم ارزش خواند اقدامات وسیع صورت گرفته برشمرد و گفت: مشکلات پیش آمده سهوی و به دلیل الکترونیکی شدن فضای ثبت نام ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، غفور قاسم پور، فرماندار کرج، شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران، در خصوص انتقادات مطرح شده به عملکرد هیأت اجرایی کرج، گفت: مطالب طرح شده در آستانه انتخابات، تلاش های خدمتگزاران کشور را کم ارزش می کند و ایجاد دلسردی در فضای جامعه خواهد بود.

فرماندار کرج ادامه داد: روند ثبت نام داوطلبان عضویت ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بصورت الکترونیکی بوده است و ثبت نام یک مورد با مدارک دیپلم از بین هزار و 100 داوطلب، خطای سامانه محسوب می شود و امری طبیعی بوده که در ادوار پیشین نیز سهوا صورت گرفته و اقدامی عمدی و کار غیر قانونی از سوی مجریان نبوده است.

وی این قبیل بزرگنمایی ها را غیر منصفانه و موجب زیر سوال بردن زحمات طاقت فرسا و شبانه روزی هیات های اجرایی انتخابات در شهرستان کرج و ایجاد فضای یأس نسبت به انتخابات دانست.

این مقام مسؤول اظهار کرد: اعضای هیات اجرایی شهرستان کرج با رای و نظر 30 نفر از معتمدین این شهرستان که به تایید شواری محترم نگهبان و هیات محترم نظارت بر انتخابات شورا های اسلامی شهر و روستای استان البرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش فرماندار کرج نسبت به انتقادات از عملکرد هیأت اجرایی

واکنش فرماندار کرج نسبت به انتقادات از عملکرد هیأت اجرایی