مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 02:302021-05-05بين الملل

واشنگتن از بازگشت متقابل به برجام استقبال می کند


معاون سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده با اشاره به بازگشت هیأت نمایندگی این کشور به اتریش برای دور بعدی مذاکرات وین بر استقبال دولت آمریکا از بازگشت متقابل به برجام استقبال کرد.

- ، جالینا پورتر معاون سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده شامگاه چهارشنبه (به وقت واشنگتن) در یک نشست خبری به پرسشهای خبرنگاران در مورد ایران و گفتگوهای وین پاسخ داد.

پورتر در این جلسه پرسش و پاسخ با اشاره به اینکه هیأت نمایندگی ایالات متحده به ریاست رابرت مالی فرستاده ویژه واشنگتن در حال بررسی و کشف رویکردهای ملموس مربوط به گام هایی است که ایران و ایالات متحده برای بازگشت متقابل به پایبندی به برجام لازم است بردارند، گفت که هیأت نمایندگی ایالات متحده در هفته جاری برای دور بعدی مذاکرات وین به پایتخت اتریش بازمی گردند.

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا موضوع تبادل زندانیان میان ایران و واشنگتن بخشی از گفتگوها با تهران بر سر بازگشت به برجام است یا خیر، گفت که وی در مقامی نیست که در این مورد جزییات دقیقی ارائه دهد.

با این حال پورتر تأکید کرد که دولت آمریکا از بازگشت متقابل به برجام استقبال می کند.

جولیانا پورتر همچنین در مورد مدت زمان احتمالی که دور بعدی گفتگوها به طول خواهد کشید، و اینکه دور نهایی گفتگوها پیش از انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن از بازگشت متقابل به برجام استقبال می کند

واشنگتن از بازگشت متقابل به برجام استقبال می کند