مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 20:302021-05-05اقتصادي

50 خانه هلال در یزد راه اندازی شد/تجهیز امداد و نجات یزد به پهپاد


یزد مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از راه اندازی 50 خانه هلال در استان یزد از شهریور 99 تاکنون در استان یزد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن حرازی زاده یزدی روز چهارشنبه در نشستی خبری با اشاره به نامگذاری 18 اردیبهشت ماه به نام روز جهانی صلیب سرخ اظهار داشت: اولویت فعالیت های هلال احمر در سراسر کشور از جمله استان یزد، امداد و نجات است.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا سال گذشته اقلام و تجهیزاتی برای تجهیز امداد و نجات استان یزد دریافت شد، افزود: با تامین کامیون های سنگین و خودروهای سواری تلاش کردیم وضعیت لجستیک هلال احمر استان یزد را تقویت کنیم.

حرازی زاده یزدی از تجهیز امداد و نجات هلال احمر استان یزد به پهپاد خبر داد و گفت: یزد جزو نخستین استانهایی است که از این فناوری استفاده می کند.

مدیرعامل هلال احمر استان یزد به تشریح فعالیت های هلال احمر در طول سال گذشته در حوزه های مختلف امداد و نجات، آموزش، داوطلبان و … پرداخت و اظهار داشت: فضای مجازی بستر بسیار خوبی برای توسعه آموزش های هلال احمر فراهم آورد و دوره های متعددی برگزار شد که از مهمترین آنها می توان به برگزاری دوره آموزش در برابر مخاطرات یا دوره تربیت مربی برای 95 نفر همراه با برگزاری آزمون خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 خانه هلال در یزد راه اندازی شد/تجهیز امداد و نجات یزد به پهپاد

50 خانه هلال در یزد راه اندازی شد/تجهیز امداد و نجات یزد به پهپاد