مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 18:102021-05-05سياسي

لزوم همکاری دستگاه های خصوصی و دولتی خوزستان در برگزاری انتخابات


همه دستگاه های خصوصی و دولتی مستقر در شهرستان ها موظف هستند که برابر قانون در خصوص انتخابات با فرمانداران همکاری کنند.

- ، رضا نجاتی عصر امروز چهارشنبه در نشست هماهنگی ستاد انتخابات خوزستان بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: سادات محل افرادی هستند که در دوره های گذشته انتخابات، عضو شعبه بودند یا مسئولیتی داشتند که باید این ارتباطات بیشتر شود تا شاهد شرکت حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

وی افزود: در برگزاری انتخابات در فرمانداری هایی که معاونت های خالی دارند و هنوز کسی را معرفی نکرده اند، از نیروهای وزارت کشور استفاده می کنیم اما این اختیار را نیز به فرمانداران می دهیم که معاون ذی ربط توسط فرماندار معرفی شود.

رییس ستاد انتخابات خوزستان گفت: نگاه استاندار خوزستان و حوزه معاونت سیاسی استانداری خوزستان این است که فرمانداران تقویت شوند؛ فرماندارانی که معاونت سیاسی اجتماعی خالی دارند باید هر چه سریع تر از میان نیروهای وزارت کشوری، معاون خود را انتخاب کنند زیرا این معاونان می توانند کمکی در برگزاری انتخابات باشند.

نجاتی با تأکید بر لزوم بازدید از شعب و بررسی تجهیزات مورد نیاز، بیان کرد: باید گروهی تشکیل و همه موضوعات بررسی شود و فرمانداران باید با مدیر مخابرات جلسه ای داشته باشند و همه نقاطی را ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همکاری دستگاه های خصوصی و دولتی خوزستان در برگزاری انتخابات

لزوم همکاری دستگاه های خصوصی و دولتی خوزستان در برگزاری انتخابات