مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 17:552021-05-05سياسي

پخش کلیپ از قاسم آهنین جان منصفانه نبود


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: انتشار کلیپ از شاعران گرانقدر استان، زنده یاد قاسم آهنین جان، غیرمنصانه است و از مردم انتظار داریم چنین کلیپ هایی را باور نکنند.

- ایسنا/خوزستان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: انتشار کلیپ از شاعران گرانقدر استان، زنده یاد قاسم آهنین جان، غیرمنصانه است و از مردم انتظار داریم چنین کلیپ هایی را باور نکنند.

رضا نجاتی پیرامون این موضوع، اظهار داشت: پس از مطلع شدن از وضعیت جسمی و بیماری مرحوم آهنین جان، استاندار به بنده و مدیر کل حوزه استانداری خوزستان دستور داد در قالب یک تیم و با همراهی یک پزشک و کادر درمانی به منزل زنده یاد آهنین جان برویم.

بلافاصله به منزل ایشان رفتیم، پزشک وی را معاینه کرد و همه هماهنگی های لازم برای بستری در بیمارستان و تحت مداوا قرار گرفتن وی انجام شد.

وی با بیان این که تلاش زیادی برای بهبود و درمان وی صورت پدیرفت، گفت: افرادی که به دروغ قصد جریحه دار کردن احساسات مردم را دارند، پیگیرد قانونی می شوند و باید پاسخگوی اعمال خود باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری خوزستان، نجاتی افزود: مرحوم آهنین جان از شاعران پیشکسوت و بزرگ استان بود که آثار بسیار ارزشمندی در حوزه های مختلف آیینی، دفاع مقدس، شهدا و…منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش کلیپ از قاسم آهنین جان منصفانه نبود

پخش کلیپ از قاسم آهنین جان منصفانه نبود