مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 16:302021-05-05اجتماعي

وزارت آموزش و پرورش: حدود 3 میلیون دانش آموز نیازمند امکانات آموزش مجازی هستند


معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت که 230 هزار دستگاه گوشی هوشمند و تبلت با کمک دولت و خیرین در اختیار دانش آموزان نیازمند کشور قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا ، قاسم احمدی لاشکی روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت هفته معلم در بابل افزود : در حال حاضر حدود سه میلیون دانش آموز در کشور نیازمند امکانات آموزش مجازی هستند که تلاش برای برطرف کردن نیاز بقیه ادامه دارد.

وی با اعلام این که در حال حاضر 13 میلیون دانش آموز عضو سامانه آموزشی شاد هستند ، گفت که این شبکه سبب شده است تا ایران در زمره کشورهایی قرار گیرد که آموزش دانش آموزان در ایام کرونا تعطیل نشود.

احمدی لاشکی افزود : سامانه شاد با توجه به قابلیت های موجود حتی پسا کرونا هم مورد استفاده دانش آموزان قرار خواهد گرفت و می تواند برای تعطیلی هایی که به سبب شرایط جوی و یا آلودگی هوا در کشور ایجاد می شود ، آموزش را فعال نگه دارد.

معاون وزیر آموزش و پرورش یکی از اقدامات دولت تدبیر و امید برای بهینه سازی و بهبود وضعیت معیشتی معلمان را رتبه بندی آنان معرفی کرد و گفت : دولت در یک حرکت ارزشمند لایحه رتبه بندی معلمان را به مجلس ارائه داده است که طی آن معلمان بر اساس جایگاه علمی رتبه بندی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت آموزش و پرورش: حدود 3 میلیون دانش آموز نیازمند امکانات آموزش مجازی هستند

وزارت آموزش و پرورش: حدود 3 میلیون دانش آموز نیازمند امکانات آموزش مجازی هستند