مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 16:152021-05-05حوادث

دستگیری 3 متهم با 2 خودروی سرقتی در مشهد


جانشین فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری 3 جوان و کشف 2 خودروی سرقتی در یک عملیات ضربتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد طبسی گفت: مرحله دیگری از طرح تشدید مقابله با سرقت در دستور کار سرکلانتری شمال پلیس مشهد قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد افزود: تیم های تجسس کلانتری 13 شهید هاشمی نژاد در اجرای این مأموریت ضربتی با تقویت گشت های نامحسوس به حرکات و رفتار راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی پراید مظنون و با بررسی مشخصات این خودرو دریافتند وسیله نقلیه سرقتی است.

وی اظهار کرد: ماموران کلانتری شهید هاشمی نژاد بلافاصله این خودرو را متوقف کردند و با دستگیری 2 متهم، مالک خودروی سواری به کلانتری مراجعه کرد و اظهار کرد خودروی او در روز نهم فروردین ماه و در حالی که وسایل زیادی از قبیل سیستم صوتی، باند و دستگاه پخش، منبع گاز و ابزارهای کار شامل دستگاه جوش، فرز کابل جوش و جعبه ابزار داخل آن بوده به سرقت رفته است.

طبسی خاطرنشان کرد: یکی از متهمان در تحقیقات اولیه با پراکنده گویی قصد داشت مسیر تحقیقات را منحرف سازد و ادعا می کرد خودرو را از یک سایت واسطه گر مجازی خریداری کرده و از سرقتی بودن آن اطلاعی نداشته است، اما با توجه به این که شماره های پلاک خودرو را تغییر داده و اعترافات همدست ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 3 متهم با 2 خودروی سرقتی در مشهد

دستگیری 3 متهم با 2 خودروی سرقتی در مشهد