مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 15:352021-05-05اقتصادي

مانور کاهش برق مصرفی دستگاه های اجرایی استان اصفهان برگزار شد


مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان گفت: در مانور کاهش برق مصرفی دستگاه های اجرایی استان اصفهان بیش از هزار و 133 اداره شرکت می کنند و برنامه ریزی شده تا از ساعت 11 صبح تا پایان وقت اداری نسبت به روزهای گذشته حداقل 50 درصد مصرف را کاهش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حمیدرضا پیرپیران  پیش از ظهر امروز در مانور کاهش برق مصرفی دستگاه های اجرایی استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به اینکه به پیک تابستان 1400 نزدیک می شویم باید مدیریت مصرف برق را در همه تعرفه های مصرف داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان افزود: بخش کشاورزی، صنعتی، مسکونی و از جمله بخش ادارات که باید الگوی مصرف باشند  و صرفه جویی در ساعات پیک را رعایت کنند و این مانور به منظور آمادگی برای ادارات است.

وی گفت: در مانور امروز بیش از هزار و 133 اداره شرکت می کنند و برنامه ریزی شده تا از ساعت 11 صبح تا پایان وقت اداری نسبت به روزهای گذشته حداقل 50 درصد مصرف را کاهش دهند و بعد از وقت اداری هم مصرف خود را به 10 درصد مصرف روزانه برسانند.

  رسول موسی رضایی نیز در این مراسم اظهار داشت: با توجه به شرایط بحرانی بارش ها در کشور لازم است تمام دستگاه ها و سازمان ها همکاری لازم را با صنعت برق داشته باشند تا بتوانیم تابستان بدون مشکلی را پشت سر بگذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور کاهش برق مصرفی دستگاه های اجرایی استان اصفهان برگزار شد

مانور کاهش برق مصرفی دستگاه های اجرایی استان اصفهان برگزار شد