مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 14:252021-05-05حوادث

سارق 28 فقره سرقت از سایت های مخابراتی و خودرو در خراسان شمالی دستگیر شد


فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی از دستگیری سارق سابقه دار با 28 فقره سرقت از سایت های مخابراتی، خودرو و موتورسیکلت در بجنورد خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی از دستگیری سارق سابقه دار با 28 فقره سرقت از سایت های مخابراتی، خودرو و موتورسیکلت در بجنورد خبر داد.

سردار سعید مطهری زاده در گفت و گو با ایسنا با اعلام جزییات این خبر گفت: در پی وقوع چندین مورد انواع سرقت در سطح شهرستان بجنورد، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با تلاش بی وقفه موفق شدند محل اختفای این فرد را شناسایی کنند، افزود: متهم در یک عملیات غافلگیرانه در محل اختفایش واقع در حاشیه شهر بجنورد، دستگیر و به مقر پلیس آگاهی استان منتقل شد.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه متهم در بازجویی های انجام شده به 28 فقره سرقت از سایت های مخابراتی، خودرو و موتورسیکلت در سطح استان اعتراف کرد، یاد آور شد: در بررسی های انجام شده، متهم تحت تعقیب مراجع قضایی شهرستان مشهد نیز بوده است.

سردار مطهری زاده با بیان اینکه متهم در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با صدور قرار بازداشت موقت راهی زندان شد، از شهروندان خواست تا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق 28 فقره سرقت از سایت های مخابراتی و خودرو در خراسان شمالی دستگیر شد

سارق 28 فقره سرقت از سایت های مخابراتی و خودرو در خراسان شمالی دستگیر شد