مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 14:202021-05-05سياسي

فلسطین بزرگ ترین و متنوع ترین نمایشگاه زنده نقض حقوق بشر در جهان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی باقری کنی ، دبیر ستاد حقوق بشر ایران ظهر امروز در نشست با سفرای مقیم تهران و نمایندگان مجلس که در حاشیه نمایشگاه فلسطین تنها نیست برگزار شد، - علی باقری کنی با تاکید بر اینکه فلسطین بزرگ ترین و متنوع ترین نمایشگاه زنده نقض حقوق بشر در جهان است، گفت: اگر کسی یا کشوری یا سازمانی بخواهد در جهان پرچم حقوق بشر را بلند کند باید زیر پرچم فلسطین این کار را انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی باقری کنی ، دبیر ستاد حقوق بشر ایران ظهر امروز در نشست با سفرای مقیم تهران و نمایندگان مجلس که در حاشیه نمایشگاه فلسطین تنها نیست برگزار شد، روز قدس را نماد صف آرایی دو جبهه ی خیر و شر در دنیا توصیف کرد و افزود: موضوع فلسطین برجسته ترین، بارزترین و شاخص ترین موضوع حقوق بشری در جهان است.

دبیرستاد حقوق بشر تصریح کرد: فلسطین نمایشگاه زنده و دائمی گسترده ترین نقض حقوق بشر در جهان است که عامل آن رژیم صهیونیستی است اما طراح و حامی و پشتیبان آن رژیم امریکا و کشورهای اروپایی هستند.

اگر می خواهیم معیاری برای تشخیص حامیان و طرفداران واقعی حقوق بشر داشته باشیم باید به نوع سیاست و برنامه و مواضع آن کشور نسبت به موضعش در حمایت از فلسطین بنگریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین بزرگ ترین و متنوع ترین نمایشگاه زنده نقض حقوق بشر در جهان است

فلسطین بزرگ ترین و متنوع ترین نمایشگاه زنده نقض حقوق بشر در جهان است