مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 13:452021-05-05بين الملل

سید عبدالملک الحوثی: دولت سعودی باید منافع خود را به منافع اسراییل مقدم بداند


سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن گفت سازش برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی در نهایت به نفع فلسطینی ها تمام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله افزود: مردم ما دشمن اسراییلی را خطری برای تمامی امت و امنیت و ثبات منطقه ای و جهانی می داند.

اسراییل رژیم غاصبی است که مشروعیت ندارد و غده سرطانی است که باید ریشه کن شود.

او سازش برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی را عدول از موضع حق و خیانت به اسلام و مسلمانان دانست و گفت که این اقدام جهت گیری همیشگی آن ها و نفاقشان را بر ملا کرد.

عبدالملک الحوثی، با این حال گفت که مشخص شدن سره از ناسره عامل کمک کنند ه ای برای تحول بزرگ و حرکت به سمت آرمان فلسطین است و موجب نجات فلسطینیان از کسانی می شود که در طول سال های دراز عامل بی تحرکی شده بودند.

او گفت که سازشکاران همواره نقش منفی در طول تاریخ مبارزه فلسطینیان بازی کرده و مانع اقدامات تأثیرگذار آنان شده اند و همواره در خدمت سیاست های دشمن بوده اند.

رهبر جنبش انصارالله یمن سپس خواستار ارتباط تنگاتنگ میان آزادگان امت اسلامی شد و گفت که آن ها باید با همبستگی و هم افزایی در راستای بیداری امت و به حرکت در آوردن توانایی امت تلاش کنند و در قبال آرمان فلسطین و مقابله با دشمن مسلمانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید عبدالملک الحوثی: دولت سعودی باید منافع خود را به منافع اسراییل مقدم بداند

سید عبدالملک الحوثی: دولت سعودی باید منافع خود را به منافع اسراییل مقدم بداند