مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 13:302021-05-05سياسي

مشاهده 13 مورد کرونای هندی در کشور


وزیر بهداشت، از شناسایی سویه های جهش یافته کرونا در کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سعید نمکی، در حاشیه نشست مجازی کارگروه وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت در خصوص معاهده بین المللی آمادگی و پاسخ به همه گیری کووید 19، گفت: بعد از هجمه کووید 19 که بعد از یک قرن دنیا گرفتار چنین مشکل و فاجعه بیماری زایی شد، همه کشور ها دچار تکانه ای شدند که آمادگی برای چنین هجمه گسترده ای برای همه آن ها میسر نبود؛ از طرفی ساختار سازمان جهانی بهداشت در جنبه های مختلف پاسخگوی این گرفتاری گسترده چه از نظر فنی و چه از نظر حمایت ها نبود.

وی افزود: نکته مهم مطرح شده در جلسه امروز بی عدالتی گسترده در بین کشور های فقیر و غنی است و حتی کشور هایی مثل ما که از نظر اقتصادی شاید جزو کشور های فقیر نباشیم، اما تحریم های ظالمانه ما را تحت فشار قرار داده است.

چه ساز و کاری باید طراحی کرد تا در گرفتاری های گسترده عفونی و غیر عفونی، مردم کشور ها در تحریم ها دچار آسیب جدی نشوند؟ امروز به این ساز و کار ها می پردازیم و ما هم نکات و پیشنهادات مهمی در 8 بند عنوان کردیم.

نمکی درباره وضعیت کرونا در کشور، تاکید کرد: موج چهارم با ویروس انگلیسی با همت بلند مدافعین سلامت، همت مردم و سایر دستگاه ها، لطف خداوند و دعای مردم سر تعظیم فرود آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاهده 13 مورد کرونای هندی در کشور

مشاهده 13 مورد کرونای هندی در کشور