مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 13:102021-05-05سياسي

نامه دبیرکل اسیر جبهه مردمی آزادی فلسطین به مردم ایران و گروه های مقاومت


معاون دبیرکل جبهه مردمی آزادسازی فلسطین پیامی از دبیرکل اسیر این جبهه در زندان رژیم صهیونیستی به مناسبت روز جهانی قدس برای مردم ایران و تمام گروه های مقاومت قرائت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس، سران گروه های مقاومت از جمله احمد سعدات دبیرکل اسیر جبهه مردمی آزادسازی فلسطین که مدت بیش از بیست سال در زندان رژیم صهیونیستی به سر می برد، پیام های خود به مناسبت این روز را قرائت کردند.

وی در بخش آغازین این پیام با اشاره به اسارت خود در زندان رژیم صهیونیستی و بنیان نهاده شدن روز جهانی قدس به دست حضرت امام خمینی (ره)، بر اهمیت این روز، حمایت از مردم فلسطین و از بین رفتن موجودیت رژیم صهیونیستی تأکید می کند.

دبیرکل اسیر جنبش مردمی آزادسازی فلسطین در ادامه این پیام خطاب به مردان و زنان ایرانی تعهد می دهد که تا زمان آزادسازی قدس و تمام خاک فلسطین دست از تلاش برداشته نخواهد شد و رویارویی با و در اردن و نخست در قدس باشیم، این ابتکار حکیمانه حضرت امام که ما و همه انقلابیون و مبارزان و جهادگران در سراسر جهان به آن پایبندیم، همان ابتکاری است که همه ما باید برای دستیابی به آن، به خاطر آزادسازی قدس  و برای آزادی فلسطین و آزادسازی همه میهن های اشغال و غصب شده به دست اردوگاه دشمن تلاش کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه دبیرکل اسیر جبهه مردمی آزادی فلسطین به مردم ایران و گروه های مقاومت

نامه دبیرکل اسیر جبهه مردمی آزادی فلسطین به مردم ایران و گروه های مقاومت