مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 12:552021-05-05سياسي

ارزیابی نهایی برنامه شهر سالم سهند توسط سازمان بهداشت جهانی WHO در اواخر اردیبهشت


اواخر اردیبهشت ماه، ارزیابان برجسته سازمان بهداشت جهانی برای آخرین بار از اقدامات انجام شده در پروژه شهر_سالم_سهند بازدید کرده و آن را مورد ارزیابی نهایی قرار می دهند.

- ارزیابی نهایی برنامه شهر سالم سهند توسط سازمان بهداشت جهانی"WHO" در اواخر اردیبهشت ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار اسکو گفت: اواخر اردیبهشت ماه، ارزیابان برجسته سازمان بهداشت جهانی برای آخرین بار از اقدامات انجام شده در پروژه شهر_سالم_سهند بازدید کرده و آن را مورد ارزیابی نهایی قرار می دهند.

بابک رضی منش، در جلسه هماهنگی دبیرخانه های علمی و اجرایی این پروژه که با دستور کار برنامه ریزی جهت حضور نهایی ارزیابان سازمان بهداشت جهانی برگزار شد، گفت: برنامه حضور ارزیابان سازمان بهداشت جهانی در سهند در دو روز کاری صورت خواهد گرفت، روز اول با تشکیل جلسه و ارائه برنامه توسط ناظر عالی پروژه، دبیران و روسای کمیته های تخصصی آغاز و در ادامه کار بازدید از پروژه ها و مکان های مورد نظر ارزیابان انجام خواهد یافت.

وی با بیان این که سه تیم ارزیاب به صورت جداگانه از اقدامات برنامه شهر سالم سهند بازدید خواهند کرد، افزود: تیم اول به سرپرستی دکتر ماها الداوی به ارزیابی اقدامات بخش توسعه سلامت، مرکز اطلاعات جامعه محور، مداخلات جامعه محور و مشارکت سمن ها، اقدامات بخش خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی نهایی برنامه شهر سالم سهند توسط سازمان بهداشت جهانی WHO در اواخر اردیبهشت

ارزیابی نهایی برنامه شهر سالم سهند توسط سازمان بهداشت جهانی WHO در اواخر اردیبهشت