مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 12:552021-05-05اقتصادي

یک میلیون و 926 هزار کرمانی سهام عدالت دارند


سرپرست اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان گفت: از جمعیت سه میلیون و 164 هزار و 718 نفری استان کرمان یک میلیون و 926 هزار و 233 نفر دارای سهام عدالت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حمید شهسواری عصر امروز در نشست خبری با موضوع انتخابات مجمع عمومی و فوق العاده سهام عدالت در استان کرمان با اشاره به آزادسازی سهام عدالت در سال 99 و انتخاب روش مستقیم و غیرمستقیم مدیریت سهام عدالت توسط سهامداران اظهار کرد: انتخابات اعضای هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری استان کرمان 21 اردیبهشت ماه راس ساعت 10 صبح به روش الکترونیکی و از طریق تارنمای https://dima.

csdiran.

ir در سطح استان برگزار می شود.

سرپرست اداره کل امور اقتصادق و دارایی استان کرمان تصریح کرد: سهامداران قبل از مراجعه به سامانه دیما و شرکت در انتخابات، نخست باید در سامانه سجام ثبت نام کنند و سجامی شوند.

به سهامدارانی که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود برگزیدند توصیه می شود تا برای شرکت در انتخابات اعضای هیأت مدیره وقت کافی بگذارند.

شهسواری ابراز داشت: سهامداران باید توجه داشته باشند که سهام آنها در روش غیرمستقیم تحت هیچ شرایطی به دولت سپرده نشده بلکه سهامی عام بوده و به طور کامل غیردولتی محسوب شده و مانند سایر شرکت هایی که در بورس فعال هستند، است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیون و 926 هزار کرمانی سهام عدالت دارند

یک میلیون و 926 هزار کرمانی سهام عدالت دارند