مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 12:352021-05-05اقتصادي

استفاده از کولر برای شرکت های آب و برق ممنوع، سایر ادارات محدود


استفاده از کولر برای شرکت های آب و برق در ایام پیک ممنوع و برای سایر شرکت ها محدود است - به نقل از وزارت نیرو، مصطفی رجبی مشهدی، با اعلام تسلیت جان باختن شش نفر از همکاران صنعت برق در حادثه سیل اخیر در منطقه گلباف کرمان، گفت: جان باختن این شش نفر که از پرسنل بسیار کوشای صنعت برق بودند نشان داد که برای پایدار ماندن شبکه برق و روشن و خنک ماندن خانه های هموطنان، پرسنل برق حتی از جان خود نیز می گذرند.

وی با بیان اینکه این واقعه نشان داد که برق رسانی به هموطنان با چه سختی هایی انجام می شود، به رشد 22 درصدی مصرف برق در روزهای سپری شده از سال جاری اشاره کرد و افزود: امسال رشد مصرف 22 درصدی را داشته ایم که عدد قابل توجهی است در حالی که هر ساله این میزان 5 تا 7 درصد بوده است.

این مقام مسئول یکی از مهمترین دلایل این رشد مصرف را شروع خوب و پرقدرت صنایع در سال جاری عنوان کرد و ادامه داد: با این حال متأسفانه به دلیل قرار گرفتن در شرایط کم بارشی، شاهدیم که 35 درصد از حجم سدهای کشور خالی است که این موضوع باعث می شود در ساعات پیک حدود 4 هزار مگاوات از تولید نیروگاه های برق آبی را در اختیار نداشته و دچار کمبود در تولید برق شویم.

سخنگوی صنعت برق راهکارهای جایگزین برای جبران این میزان کمبود تولید را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: همواره بیش از 60 درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از کولر برای شرکت های آب و برق ممنوع، سایر ادارات محدود

استفاده از کولر برای شرکت های آب و برق ممنوع، سایر ادارات محدود