مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 12:102021-05-05بين الملل

دادگاهی در هند مرگ بیماران کرونایی را«کشتار جمعی» اعلام کرد


دادگاهی در هند مرگ بیماران کرونایی در اثر کمبود اکسیژن را کشتار جمعی توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از روسیا الیوم، یک دادگاه در هند فوتی های متعددد بیماران کرونایی در بیمارستان ها در در نتیجه کمبود اکسیژن را جنایت کشتار جمعی توصیف کرد که به دست مسئولان مربوطه صورت گرفته است.

دادگاه عالی در شهر الله آباد روز سه شنبه از مسئولان دو منطقه در ایالت آتر پرادش خواست درباره صحت گزارش های کمبود اکسیژن در بیمارستان های محلی تحقیق کنند و تأکید کرد که مرگ مبتلایان کرونا به این دلیل اقدامی مجرمانه است که دست کمی از کشتار جمعی ندارد که به دست افراد مکلف به تضمین ادامه ذخیره اکسیژن پزشکی و ذخایر آن ارتکاب شده است .

این دادگاه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهایی اشاره کرد که حکایت از دستکاری کپسول های اکسیژن و آزار شهروندان فقیر توسط پلیس و مسئولان محلی حکایت دارد؛ این شهروندان فقیر خواستار رساندن اکسیژن به نزدیکان مبتلای خود بودند که در وضعیت وخیمی به سر می بردند.

این دادگاه هندی تصریح کرد که این گزارش ها به شکل ریشه ای با ادعاهای دولت درباره وجود ذخایر اکسیژن به شکل کافی در کشور در تناقض است.

دادگاه عالی شهر الله آباد این پرسش را نیز مطرح کرد: چگونه می توانیم اجازه دهیم که شهروندان ما به این شکل بمیرند در حالی که علم به قدری پیشرفت کرده است که امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاهی در هند مرگ بیماران کرونایی را«کشتار جمعی» اعلام کرد

دادگاهی در هند مرگ بیماران کرونایی را«کشتار جمعی» اعلام کرد