مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 12:102021-05-05سياسي

الزام برپایی مراسم احیا در اماکن روباز/ رفع محدودیت تردد در 2 شهرستان استان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: محدودیت تردد به جزء میامی و آرادان در مابقی شهرستان های استان سمنان که در رنگ بندی جدید کرونایی در شرایط نارنجی و قرمز قرار دارند همچنان برقرار است.

- ایسنا/سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: محدودیت تردد به جزء میامی و آرادان در مابقی شهرستان های استان سمنان که در رنگ بندی جدید کرونایی در شرایط نارنجی و قرمز قرار دارند همچنان برقرار است.

حبیب الله خجسته پور در حاشیه افتتاح مرکز واکسیناسیون کووید 19 در شهرک گلستان سمنان افزود: با توجه به آخرین رنگ بندی اعلام شده، شهرستان سمنان در وضعیت قرمز، شهرستان های آرادان و میامی در وضعیت زرد و سایر شهرستان های استان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی با اشاره به تغییر رنگ بندی و کاهش روند شیوع کرونا ویروس در استان سمنان، ادامه داد: مردم استان سمنان در بحث رعایت دستورالعمل های بهداشتی جزو سه استان برتر کشور هستند که جا دارد از تک تک مردم شریف این دیار قدردانی کنیم.

وی ادامه داد: این تغییر رنگ به معنای عادی سازی نیست و همچنان باید دستورالعمل های بهداشتی در خصوص بیماری کرونا ویروس رعایت شود و به ویژه از برگزاری اجتماعات و ازدحام در کنار یکدیگر خودداری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام برپایی مراسم احیا در اماکن روباز/ رفع محدودیت تردد در 2 شهرستان استان

الزام برپایی مراسم احیا در اماکن روباز/ رفع محدودیت تردد در 2 شهرستان استان