مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 11:452021-05-05سياسي

کانون های برتریزد در طرح ملی « ایران قوی» تجلیل شدند


طی مراسمی با حضور مسئولان ارشد استان از کانون های برتر استانی که در سال 99 در طرح ملی « ایران قوی» شرکت کرده و رتبه شاخص کسب کردند تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام مظفر سالاری ظهر امروز در مراسم تجلیل از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، اظهار کرد: کانون های استان یزد در سال 99 به صورت فعال در طرح ملی ایران قوی حضور داشتند که در رواق های مختلف نیز رتبه کسب کردند.

وی افزود: دو کانون غدیر یزد و آیت الله حائری میبد به عنوان دو کانون برتر کشور در بین 25 هزار کانون فرهنگی هنری بودند که امیدوراریم بتوانیم کانون های فعال دیگری را در سطح کشور معرفی کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد گفت: میانگین بیش از یک هزار قران آموز در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان داریم که در دوره های مختلف در مرکز حضور پیدا می کنند.

مجید جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز در این مراسم تصریح کرد: خوشبختانه کانون های مساجد استان در تمامی حوزه ها و به خصوص در حوزه های جدید از جمله شعر، داستان، سرود و آموزش و جوانان فعال و نام آور بوده است.

وی افزود: ما در استان بیش از 850 کانون داریم که دو کانون غدیر یزد و آیت الله حائری میبد توانستند بهترین رتبه های کشوری را به خود اختصاص دهند و در رواق های مختلف صاحب رتبه های برت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های برتریزد در طرح ملی « ایران قوی» تجلیل شدند

کانون های برتریزد در طرح ملی « ایران قوی» تجلیل شدند