مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 11:252021-05-05اجتماعي

یک هزار و 200 دانش آموز یزدی از تحصیل باز ماندند


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: تا کنون یک هزار و 200 دانش آموز ورودی پایه اول به دلایلی نظیر ترس از کرونا از تحصیل بازمانده اند.

- سعیده بهادرزاده در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس از  یزد، پیرامون بازماندن دانش آموزان یزدی از تحصیل اظهار کرد: بازماندن از تحصیل تعدادی از دانش آموزان پایه اول به دلایلی نظیر ترس از بیماری کرونا و ناتوانی جسمی و نبود قابلیت آنها در تحصیل بوده است و طبق آمارهای پیش بینی شده تعداد یک هزار و 200 نفر در این پایه روند رو به کاهشی داشته است.

وی با بیان این که برخی دانش آموزان به دلیل دسترسی نداشتن به فضای مجازی و امکانات آموزشی از تحصیل دور ماندند افزود: اقداماتی در مورد این دانش آموزان صورت گرفته که می توان به مواردی از جمله تهیه اطلس یادگیری توسط مدیران و تهیه خوراک آموزشی مناسب برای آنها، همچنین تشکیل سرگروه ها و راهبرهای آموزشی در مناطق روستایی و عشایر اشاره کرد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در خصوص تعداد دانش آموزان اتباع و نسبت رشد و کاهش آنها در تحصیل عنوان کرد: تعداد دانش آموزان اتباع در مقطع ابتدایی 13 هزار و 500 نفر است که آمار ورودی های پایه اول به نسبتی کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار و 200 دانش آموز یزدی از تحصیل باز ماندند

یک هزار و 200 دانش آموز یزدی از تحصیل باز ماندند