مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 11:252021-05-05سياسي

پرداخت جرائم زندانی های غیرعمد در اراک در ماه رمضان


جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در ماه مبارک رمضان امسال بدهی 3 زندانی غیر عمد پرداخت شد که مجموع رقم آنها بیش از یکصد و پنجاه میلیون تومان بوده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک محمد رضا عسگری عصر امروز در نشست نهضت آزاد سازی زندانیان با اولویت جرائم غیر عمد(قرارگاه مرکزی شهید سلیم قنبری) به شکل ویدئو کنفرانسی با حضور سردار سید قاسم قریشی جانشین در راستای آزادی زندانیان انجام داده که برکات فراوانی داشته و در واقع اقدامات برای آزادی زندانیان در دو بعد فرهنگی و عملیاتی انجام شد.

وی اضافه کرد: از جمله اقدامات فرهنگی که برای آزادسازی زندانیان انجام شد ترویج فرهنگ صلح، سازش، ازخودگذشتگی و ایثار است که ترویج و توسعه این فرهنگ برای جامعه یک ضرورت محسوب می شود و همه باید تلاش کنیم تا فراگیر شود.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تاکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و ازخودگذشگی که یکی از شاخصه های آن صلح و سازش است نیاز به کارهای بنیادین فرهنگی دارد و لازم است همه در این راستا مشارکت وهم افزایی داشته باشند.

عسگری ادامه داد: همچنین اقدام عملیاتی که برای آزادسازی زندانیان در استان مرکزی انجام شد پرداخت بدهی های زندانیان بود که در این راستا همه ظرفیت ها پای کار آمد و اقدامات خوبی انجام گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت جرائم زندانی های غیرعمد در اراک در ماه رمضان

پرداخت جرائم زندانی های غیرعمد در اراک در ماه رمضان