مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 10:552021-05-05سياسي

سردار قریشی: تا عید فطر هزار و پانصد زندانی آزاد می شوند


جریان سازی آزاد سازی زندانیان غیر عمد طبق تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از مردم با قدرت و سرعت بیشتری ادامه می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سید قاسم قریشی جانشین حمایت می کنند.

قریشی تصریح کرد: بسیج به فرموده مقام معظم رهبری پاره تن مردم است که باید با تلاش بیش از گذشته به یاری مردم و رفع مشکلات کشور بپردازند تا جریان سازی آزاد سازی زندان باقوت و سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: یکی از نکات قابل توجه در بسیج و سپاه این است که براساس آماری که وجود دارد همه فعالیت ها بین 5 تا 10 برابر بیش از حد انتظار انجام شده است.

سردار ملک فرمانده بسیج استان گلستان نیز در این نشست گفت: بعد از اجرای کمک مومنانه تعداد زندانیان آزاد شده غیر عمد 190 نفر بوده است که هدف گذاری ما برای امسال تا پایان اردیبهشت نزدیک به 170 نفر دیگر  از زندانیان غیر عمد است؛ همچنین نزدیک به هزار بسته کمک مومنانه به ارزش 265میلیون تومان را در کارنامه خود داریم از طرفی باید بگویم تا پایان سال گذشته 23 واحد تولیدی و صنعتی فعالیت خود را با حمایت بسیج آغاز کردند.

سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس در این نشست بیان داشت: اجرای 3 مرحله آزادی زندانیان غیر عمد در استان انجام شده است  که در مرحله اول 153 زندانی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار قریشی: تا عید فطر هزار و پانصد زندانی آزاد می شوند

سردار قریشی: تا عید فطر هزار و پانصد زندانی آزاد می شوند