مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 10:552021-05-05سياسي

تا نابودی رژیم غاصب اسراییل از پای نمی نشینیم


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: با صراحت اعلام می کنیم تا نابودی رژیم غاصب اسراییل از پای نمی نشینیم و به مبارزه خود ادامه خواهیم داد.

- ایسنا/تهران رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: با صراحت اعلام می کنیم تا نابودی رژیم غاصب اسراییل از پای نمی نشینیم و به مبارزه خود ادامه خواهیم داد.

حجت الاسلام و والمسلمین سید محسن محمودی عصر چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه در نشست آزادی قدس نزدیک است که با حضور معاون سیاسی سپاه پاسداران کشور ، قائم مقام جمعیت دفاع از فلسطین، ائمه جمعه، روحانیون، اصحاب رسانه و صاحب نظران در ساختمان مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد ، طی سخنانی بیان کرد: با صراحت اعلام می کنیم تا نابودی رژیم غاصب اسراییل از پای نمی نشینیم و به مبارزه خود ادامه خواهیم داد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: با توجه به اینکه امسال روز قدس برنامه میدانی به خاطر رعایت مسائل بهداشتی برگزار نمی شود، رسالت فعالان فضای مجازی و اصحاب رسانه سنگین تر می شود و روز قدس باشکوه تر از همیشه در فضای مجازی و رسانه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محمودی عنوان کرد: امسال با استفاده از فضای مجازی جهت پاسداشت جهانی روز قدس و دفاع از قدس شریف قبله اول مسلمین اقداماتی صورت گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا نابودی رژیم غاصب اسراییل از پای نمی نشینیم

تا نابودی رژیم غاصب اسراییل از پای نمی نشینیم