مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-05-05سياسي

روز قدس به محور مقاومت در جهان اسلام تبدیل شده است


نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران گفت: روز قدس امروز نه تنها به پروژه ای برای یاری رساندن به قدس بلکه به محور وحدت جبهه مقاومت و تمامی امت های مسلمان تبدیل شده است.

- ناصر ابوشریف در نشست با اصحاب رسانه استان قزوین که پیش از ظهر چهارشنبه به همت کانون بسیج رسانه استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: با تدبیر امام خمینی (ره) روز قدس به بخشی از ایمان و اعتقاد امروز مسلمانان در جهان اسلام تبدیل شده است.

وی افزود: امروز جهان اسلام به اهمیت قدس و اهمیت این شهر پی برده و همه قدس را شهر و بخش مهمی از سرزمین اسلامی می دانند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران بیان کرد: نباید نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان را تنها یک کار نمادین دانست بلکه این نامگذاری یک پروژه بزرگ اسلامی برای جهان اسلام تبدیل شد.

ابوشریف اضافه کرد: روز قدس امروز نه تنها به پروژه ای برای یاری رساندن به قدس بلکه به محور وحدت جبهه مقاومت و تمامی امت های مسلمان تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه امروز شاهد وحدت جنبش های اسلامی هستیم تصریح کرد: رمز وحدت و پیروزی جنبش های اسلامی بصیرت و دشمن شناسی بود که به واسطه حضور امام خمینی (ره) و تلاش های او ایجاد شد کما اینکه در این سال ها گروه ها و جنبش های اسلامی زیادی در این میان ظهور کرده اند اما به دلیل نداشتن همان دشمن شناسی و بصیرت لازم نتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس به محور مقاومت در جهان اسلام تبدیل شده است

روز قدس به محور مقاومت در جهان اسلام تبدیل شده است