مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-05-05سياسي

برنامه محوری در دستور کار شوراها باشد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: باید اقدامات شوراهای اسلامی شهر و روستا برنامه محور باشد و آموزش یکی از مهم ترین راهکارها برای پویایی شهرداری ها و شوراها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری بعدازظهر امروز در آیین بزرگداشت شوراهای اسلامی شهر و روستا که در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: لازمه پویایی شوراهای اسلامی شهر و روستا توجه به آموزش های کیفی و تخصص گرایی در مدیریت شهری است.

وی افزود: شوراهای اسلامی شهر نباید شورای شهرداری ها باشند؛ بلکه با اصلاح قوانین، اعضای شورای اسلامی شهر در بحث مدیریت شهری هم باید به معنای واقعی اثرگذار باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بیان کرد: حوزه شورای اسلامی شهر و روستا بسیار تخصصی است و افراد با تخصص در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت کنند.

فخری گفت: تخصص گرایی، در پویایی شوراهای اسلامی بسیار تأثیرگذار است و در تأیید صلاحیت نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا، تأیید یا رد صلاحیت سخت گیرانه بر محور تخصص گرایی باشد.

وی بیان کرد: باید اقدامات شوراهای اسلامی شهر و روستا برنامه محور باشد و آموزش یکی از مهم ترین راهکارها برای پویایی شهرداری ها و شوراها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه محوری در دستور کار شوراها باشد

برنامه محوری در دستور کار شوراها باشد