مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-05-05اقتصادي

سیلاب های اخیر 100 میلیارد تومان به جاده ها خسارت زد/ هیچ مسیر مسدود شده ای نداریم


براثر وقوع سیل در شب های گذشته حدود 100 میلیارد تومان خسارت به راه های کشور و ابنیه فنی وارد شده است.

- به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فرهاد مهر یاری مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات این سازمان درباره آخرین وضعیت جاده ها پس از سیل روزهای اخیر گفت: بر اثر بارش های رگباری شدید و تگرگ در روزهای گذشته در محورهای مواصلاتی برخی استان های کشور از جمله تهران، سیستان و بلوچستان، اصفهان، یزد، کرمان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی شاهد جاری شدن سیلاب و ایجاد انسدادهای موقت بودیم.

وی افزود: با توجه به شدت و حجم بارش ها در زمان کوتاه و جاری شدن سیلاب همراه سنگ و تنه درختان، برخی راه ها مسدود شد و امکان حرکت وسایل نقلیه در این مسیرها میسر نبود.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری با بیان این که در محدوده جاجرود در محور تهران - بومهن، حجم بالای خودرو در زمان جاری شدن سیل و گرفتار شدن آن ها باعث ترافیک سنگین و کندی عملیات پاکسازی و هدایت سیلاب توسط عوامل راهداری شد، افزود: خوشبختانه سیلاب در تهران خسارات جانی و مالی برای هموطنان نداشت ولی آسیب هایی به بدنه راه وارد شده است.

مهر یاری توضیح داد: در حال حاضر هیچ یک از مسیرها در شهرهایی که دچار سیل شده اند مسدود نیست و با کمک نیروهای راهداری مسیرها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب های اخیر 100 میلیارد تومان به جاده ها خسارت زد/ هیچ مسیر مسدود شده ای نداریم

سیلاب های اخیر 100 میلیارد تومان به جاده ها خسارت زد/ هیچ مسیر مسدود شده ای نداریم