مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-05-05سياسي

168 گلزار شهدای استان البرز بهسازی شده است


سال گذشته بیش از 95 درصد از 168 گلزار استان البرز به سازی شده است همچنین در سال جاری نیز با اعتبارات تخصیص یافته از سازمان مدیریت و شناسایی پیمانکاران واجد الشرایط بزودی ساماندهی مابقی گلزارها نیز اجرا خواهد شد.

- سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: خوشبختانه طی سال های اخیر فعالیت این مجموعه در استان البرز ساماندهی قبور و مزار شهدا از جمله اولویت امور ایثارگران بوده است و با جدیت پیگیر اجرای این امر بوده ایم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه از رتبه بندی و ارزیابی ستاد مرکز اداره کل بنیاد شهد خبر داد و گفت: با تلاش های صورت گرفته در این حوزه سرانجام موفق به کسب رتبه برتر در ساماندهی گلزارشهدای استان البرز شده ایم.

این مقام مسؤول اظهار کرد: تا سال گذشته بیش از 95 درصد از 168 گلزار استان البرز به سازی شده است همچنین در سال جاری نیز با اعتبارات تخصیص یافته از سازمان مدیریت و شناسایی پیمانکاران واجد الشرایط بزودی ساماندهی مابقی گلزارها نیز اجرا خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه استان البرز در دامنه رشته کوه های البرز واقع گردیده و برودت هوا در فصل زمستان در آسیب زدن به گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

168 گلزار شهدای استان البرز بهسازی شده است

168 گلزار شهدای استان البرز بهسازی شده است