مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-05اقتصادي

هدف از برون سپاری فضای سبز شهری کمک به توسعه است


معاون خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: برون سپاری فضای سبز با هدف توسعه شهری و خدماتی برای جذب تعدادی نیروی کار انجام می شود.

-  محمد همتیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان در ارتباط با برون سپاری فضای سبز منطقه 4 شهرداری زنجان اظهار کرد: با توجه به توسعه شهری و خدماتی که شهرداری ارائه می دهد، قرار است تعدادی نیرو از طریق بخش خصوصی جذب شود.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان با اشاره به اینکه تعدادی از نیروهای فعلی به لحاظ بازنشستگی و یا فرآیندهای دیگر از بدنه جدا شده اند که برای جبران این کمبودها نیازمند جذب نیروی جایگزین هستیم، گفت: کمبودها در این بخش از طریق پیمانکاری یک شرکت خصوصی جبران می شود.

وی با بیان اینکه در فرآیند جذب نیرو قراری بر تعدیل نیروهای قبلی نیست، تصریح کرد: نیروهای مذکور، نیروهایی هستند که هم اکنون خارج از بدنه شهرداری هستند.

همتیان تصریح کرد: در فرآیند جذب این نیروها، کارگرانی که قبلا با شهرداری قرارداد داشتند به مناطق یک، 2 و 3 منتقل و کارگران جدید از طریق بخش خصوصی و منطقه 4 جذب خواهند شد.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان با بیان اینکه قبلا امور شهر منطقه 4 به بخش خصوصی واگذار شده است، اضافه کرد: امسال نیز فراخوان مربوط به فضای سبز منتشر شده و از طریق بخش خصوصی نیروهای مورد نیاز جذب خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف از برون سپاری فضای سبز شهری کمک به توسعه است

هدف از برون سپاری فضای سبز شهری کمک به توسعه است