مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 10:002021-05-05سياسي

جوکار: از مصوبه انتخاباتی شورای نگهبان حمایت می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدصالح جوکار از اقدام شورای نگهبان در ابلاغ مصوبه جدید جهت ساماندهی شرایط ثبت نام نامزد ها انتخابات ریاست جمهوری تشکر کرد و گفت: - رییس کمیسیون شورا ها و سیاست داخلی مجلس گفت: از مصوبه شورای نگهبان در مورد شرایط ثبت نام نامزد های انتخابات ریاست جمهوری حمایت می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدصالح جوکار از اقدام شورای نگهبان در ابلاغ مصوبه جدید جهت ساماندهی شرایط ثبت نام نامزد ها انتخابات ریاست جمهوری تشکر کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی از هر اقدامی در راستای اجرای سیاست های کلی انتخابات و ساماندهی شرایط ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری حمایت می کند.

جوکار با بیان اینکه نابسامانی و بی نظمی در وضعیت ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهور وجود داشت گفت: مجلس و شورای نگهبان نسبت به ساماندهی وضعیت ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری اتفاق نظر داشتند.

وی ادامه داد: بسیاری از افرادی که در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام می کردند دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و پایین تر از آن بودند و یا محکومیت قطعی کیفری داشتند.

این وضعیت ناخوشایند از نگاه رسانه های داخلی و خارجی دور نمی ماند و کلیپ های طنز آن تا مدت ها در فضای مجازی نیز دست به دست می شود و موجبات نارضایتی مردم و نخبگان کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکار: از مصوبه انتخاباتی شورای نگهبان حمایت می کنیم

جوکار: از مصوبه انتخاباتی شورای نگهبان حمایت می کنیم