مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-05-05پزشكي

30 درصد مأموریت های اورژانس البرز مربوط به بیماران کرونایی است


رییس مرکز اورژانس استان البرز گفت: روزانه در حدود 2 هزار نفر با اورژانس تماس می گیرند و 600 مأموریت اورژانسی نیز اتفاق می افتد که از این تعداد 30 درصد مربوط به بیماران کرونایی است.

- مهرداد بابایی در گفت وگو با و افزایش شمار مبتلایان به بیماری کووید _19 مأموریت های اورژانس البرز چهار برابر شده و تمامی مأموریت ها 30 تا 40 درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: روزانه در حدود 2 هزار نفر با اورژانس تماس می گیرند و 600 مأموریت اورژانسی نیز اتفاق می افتد که از این تعداد 30 درصد مربوط به بیماران کرونایی است.

رییس مرکز اورژانس استان البرز تصریح کرد: معمولاً 50 درصد افراد توسط تیم پزشکی اورژانس در محل درمان می شوند و 50 درصد دیگر به مراکز بهداشتی و درمانی اعزام می شوند.

اختصاص 1500 تخت بیمارستانی به بیماران کرونایی وی خاطرنشان کرد: یک هزار و 500 تخت بیمارستانی در این استان به بیماران کرونایی اختصاص داده شده که از این تعداد در 24 ساعت گذشته 993 تخت اشغال شده است.

بابایی با بیان اینکه در حال حاضر آمار وضعیت در استان البرز، بیان کرد: هم اکنون شهرستان های نظرآباد و ساوجبلاغ در وضعیت نارنجی، اشتهارد و طالقان وضعیت زرد، همچنین شهرستان های کرج و فردیس هم تیرگی رنگ قرمزشان کاسته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد مأموریت های اورژانس البرز مربوط به بیماران کرونایی است

30 درصد مأموریت های اورژانس البرز مربوط به بیماران کرونایی است