مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-05-05ورزشي

افتتاح 13 خانه هلال/ مرکز فیزیوتراپی میامی راه اندازی می شود


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: با هدف ارتقای خدمت رسانی و امداد در سطح استان، 13 پایگاه امدادی و خانه هلال در سطح استان افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز دیگر برنامه های هفته هلال است، ابراز داشت: برگزاری مسابقه طراحی پوستر با موضوع قدر و یا شهادت حضرت علی (ع) از دیگر برنامه های این روزها است.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات درمان و توان بخشی با تخفیف ویژه به مراجعان و ارائه خدمات درمان و توان بخشی با تخفیف 50 درصدی به خبرنگاران در طول هفته هلال احمر از دیگر برنامه های هفته هلال احمر است، گفت: اهدای پنج عدد ماسک رایگان با آرم هلال به همه مراجعان داروخانه، پایش سلامت کارکنان (کنترل فشار خون، قند خون، وزن و …) و افتتاح بانک امانات تجهیزات پزشکی در شعبه سمنان در این هفته انجام می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه در این هفته دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات نقاشی و عکاسی برای رده سنی مختلف با عنوان هلال احمر، برگزاری مسابقات ورزشی دارت، اسکیت (پرسنل و اعضا)، کوه پیمایی شبانه ویژه کارکنان و برگزاری جشن هلال را در بستر مجازی خواهیم داشت، تاکید کرد: مرکز فیزیوتراپی میامی در این هفته افتتاح خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 13 خانه هلال/ مرکز فیزیوتراپی میامی راه اندازی می شود

افتتاح 13 خانه هلال/ مرکز فیزیوتراپی میامی راه اندازی می شود