مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-05-05سياسي

همایش پیاده روی اربعین موجب تولید قدرت برای جبهه اسلام شده است


بسیاری از تحولات بین المللی برگرفته از پیاده روی اربعین حسینی است و اربعین صرفا یک نمایش مذهبی نیست، بلکه باعث تولید قدرت جبهه اسلام در دنیا شده است.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: بسیاری از تحولات بین المللی برگرفته از پیاده روی اربعین حسینی است و اربعین صرفا یک نمایش مذهبی نیست، بلکه باعث تولید قدرت جبهه اسلام در دنیا شده است.

دکتر علی زینی وند امروز 15 اردیبهشت ماه در جلسه ستاد اربعین حسینی استان کرمان اظهار کرد: پیاده روی اربعین، همایش عظیم مردمی است که به اندازه بسیاری از اقدامات دیگر برای جمهوری اسلامی تولید هویت و قدرت بین المللی می کند.

وی با اشاره به اینکه پیاده روی اربعین تنها ارتباط مذهبی در میان نسل ها نیست، بلکه به یک کانون و ضرورت تبدیل شده که همه نهادهای دولتی در کنار مردم باید در آن ایفای نقش کنند، افزود: بسیاری از تحولات بین المللی برگرفته از پیاده روی اربعین حسینی است و اربعین صرفا یک نمایش مذهبی نیست، بلکه باعث تولید قدرت جبهه اسلام در دنیا شده است.

زینی وند تصریح کرد: استان ها به تناسب جایگاه و نگاهی که به آنها می شود، باید در این همایش و قدرتنمایی عظیم نقش آفرینی کنند.

اربعین حسینی، موج خروشان مهم مذهبی و هویت ساز نسل آینده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش پیاده روی اربعین موجب تولید قدرت برای جبهه اسلام شده است

همایش پیاده روی اربعین موجب تولید قدرت برای جبهه اسلام شده است