مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-05-05سياسي

اعضای ستاد انتخابات حق حضور در هیچ یک از ستادهای انتخاباتی را ندارند


رییس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: بر اساس ابلاغیه وزارت کشور، اعضای ستاد انتخابات استان طی 24 ساعت حق حضور در هیچ یک از ستادهای انتخاباتی را نخواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حبیب الله خجسته پور ظهر امروز در دیدار با رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان سمنان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای برگزاری انتخابات پیش رو گفت: با وجود آنکه پروسه انتخابات ریاست جمهوری از هفته آینده به صورت رسمی آغاز خواهد شد، اما تدابیر و اقدامات بسیار ، اعضای ستاد انتخابات استان طی 24 ساعت حق حضور در هیچ یک از ستادهای انتخاباتی را نخواهند داشت و سایر کارکنان نیز صرفاً در خارج از ساعات اداری مجاز به انجام فعالیت های انتخاباتی هستند.

وی اضافه کرد: با انتخاب کنندگان فرماندار و اعضای شعب اخذ رأی در استان بازهم بی طرفی به عنوان محور اصلی فعالیت ها خواهد بود و در این زمینه ستاد انتخابات استان تضمین می دهد که در حوزه اجرا بی طرفی کامل به انجام رسد.

انتخابات دوره گذشته در سمنان با کمال آرامش برگزار شد دبیر ستاد انتخابات استان سمنان نیز در این دیدار اظهار کرد: امروز به اتفاق، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان در هیأت نظارت بر انتخابات استان حاضر شدیم تا خدا قوت و خسته نباشید به همه دست اندرکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای ستاد انتخابات حق حضور در هیچ یک از ستادهای انتخاباتی را ندارند

اعضای ستاد انتخابات حق حضور در هیچ یک از ستادهای انتخاباتی را ندارند