مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 09:302021-05-05سياسي

نظر «پیرهادی» درباره اطلاعیه اخیر هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها


یک عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور درباره اطلاعیه اخیر این هیات گفت: چنانچه بیانیه ای بخواهد از سوی هیئت نظارت صادر شود، - نظر پیرهادی درباره اطلاعیه اخیر هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها یک عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور درباره اطلاعیه اخیر این هیات گفت: چنانچه بیانیه ای بخواهد از سوی هیئت نظارت صادر شود، می بایست با نظر جمعی و هماهنگی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن پیرهادی، با اشاره به اینکه حدود 50 درصد رد صلاحیت داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر از سوی هیات های اجرایی و نیم دیگر از جانب هیات های نظارت شهرستان صورت گرفته است، گفت: به طور دقیق تر 5082 نفر در هیات اجرایی و 6318 توسط هیات نظارت از مجموع 51197 داوطلب، ردصلاحیت شده اند.

از آنجا که این رد صلاحیت بر اساس گزارشات مستند و رسمی مراجع استعلامی بوده است عجیب است که برخی به جای انتقاد از عملکرد دولت در این میدان هدف انتقاداتشان را مجلس قرار داده اند.

محسن پیرهادی پیرامون اطلاعیه هیات نظارت، اظهار داشت: این متنی که منتشر شد، صرفا نظر شخصی بعضی از اعضای هیات نظارت بود وگرنه چنانچه بیانیه ای بخواهد از سوی هیات نظارت صادر شود، می بایست با نظر جمعی و هماهنگی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر «پیرهادی» درباره اطلاعیه اخیر هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها

نظر «پیرهادی» درباره اطلاعیه اخیر هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها