مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 09:202021-05-05سياسي

اخذ رشوه مهمترین دلیل رد صلاحیت/ التزام عملی به اسلام ملاک تایید صلاحیت است


حجت الاسلام علی حبیبیان در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به این که برخی بر اساس بند ج ماده 30 رد صلاحیت شدند اظهار کرد: کاری به نماز طرف نداریم و اصلا رد صلاحیت ها به نماز و یا پوشش چادر برای حجاب نبوده و این چنین مباحثی مطرح نیست.

وی با اشاره به این که تاکید داریم التزام عملی به اسلام رعایت شده باشد افزود: بر اساس استعلام هایی که از مراجع ذیصلاح گرفته می شود برای تایید و یا رد صلاحیت اقدام می شود که با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازنهادهای رسمی نظیر دادگستری، سپاه و یا اطلاعات، با اقداماتی نظیر اخذ رشوه موجب رد صلاحیت بر اساس بند ج ماده 30 شده است.

عضو هیات نظارت بر انتخابات شوراها با بیان این که پایبندی به اسلام در عمل قابل توجه و اهمیت است گفت: برخی افراد در فضای توییتر عکس با سگ انداخته اند و تبلیغ سگ می کنند که این موضوع با التزام عملی به اسلام در تضاد است و در دین ما به صراحت در مورد سگ بیان شده است.

حجت الاسلام علی حبیبیان با اشاره به انتشار تصاویر بدحجاب برخی در فضای مجازی و توییتر تصریح  کرد: حجاب از ضروریات دین اسلام است و کسی که تصاویر افتضاحی از خود منتشر می کند چه پایبندی به اسلام می تواند داشته باشد.

وی در پایان با بیان این که نمی توان با استناد به رد شدن افراد بر اساس این ماده گفت که آنها مسلمان نیستند، تأکید کرد:  افراد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ رشوه مهمترین دلیل رد صلاحیت/ التزام عملی به اسلام ملاک تایید صلاحیت است

اخذ رشوه مهمترین دلیل رد صلاحیت/ التزام عملی به اسلام ملاک تایید صلاحیت است