مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-05-05سياسي

رد صلاحیت ربطی به نماز افراد ندارد/ التزام عملی به اسلام ملاک تایید صلاحیت است


عضو هیات نظارت بر انتخابات شوراها در استان یزد با بیان این که رد صلاحیت ها ربطی به نماز افراد ندارد، گفت: مواردی نظیر اخذ رشوه منجر به رد صلاحیت برخی از افراد شده است.

- حجت الاسلام علی حبیبیان در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به این که برخی بر اساس بند ج ماده 30 رد صلاحیت شدند اظهار کرد: کاری به نماز طرف نداریم و اصلا رد صلاحیت ها به نماز و یا پوشش چادر برای حجاب نبوده و این چنین مباحثی مطرح نیست.

وی با اشاره به این که تاکید داریم التزام عملی به اسلام رعایت شده باشد افزود: بر اساس استعلام هایی که از مراجع ذیصلاح گرفته می شود برای تایید و یا رد صلاحیت اقدام می شود که با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازنهادهای رسمی نظیر دادگستری، سپاه و یا اطلاعات، با اقداماتی نظیر اخذ رشوه موجب رد صلاحیت بر اساس بند ج ماده 30 شده است.

عضو هیات نظارت بر انتخابات شوراها با بیان این که پایبندی به اسلام در عمل قابل توجه و اهمیت است گفت: برخی افراد در فضای توییتر عکس با سگ انداخته اند و تبلیغ سگ می کنند که این موضوع با التزام عملی به اسلام در تضاد است و در دین ما به صراحت در مورد سگ بیان شده است.

حجت الاسلام علی حبیبیان با اشاره به انتشار تصاویر بدحجاب برخی در فضای مجازی و توییتر تصریح  کرد: حجاب از ضروریات دین اسلام است و کسی که تصاویر افتضاحی از خود منتشر می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد صلاحیت ربطی به نماز افراد ندارد/ التزام عملی به اسلام ملاک تایید صلاحیت است

رد صلاحیت ربطی به نماز افراد ندارد/ التزام عملی به اسلام ملاک تایید صلاحیت است