مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 08:402021-05-05اقتصادي

1400 ، سال پایان گازرسانی به دهلران


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه سال 1400 پایان گازرسانی به مناطق شهری و روستایی دهلران خواهد بود، گفت: تا پایان فعالیت دولت، عملیات گازرسانی به شهر پهله به اتمام می رسد و 19 روستای دیگر شهرستان نیز گازدار می شوند.

- عباس شمس اللهی اظهار کرد: گازرسانی به شهرستان دهلران از تیرماه سال 1390 آغاز شده است و در راستای تحقق نامگذاری سال جاری تلاش می شود عملیات گازرسانی به مناطق شهری و روستایی دهلران تا پایان سال به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه در این شهرستان، 120 کیلومتر خط انتقال و 691 کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه اجرا و نیز تعداد 23 ایستگاه TBS و CGs احداث شده است، از نصب 10461 انشعاب علمک در مناطق شهری و روستایی این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: هم اکنون 4 شهر دهلران، موسیان، دشت عباس و میمه گازدار می باشند و تا پایان خردادماه سال جاری نیز شهر پهله گازدار خواهد شد.

شمس اللهی خاطرنشان کرد: شهرستان دهلران دارای 48 روستای گازدار بوده سایر روستاهای فاقد گاز شهرستان تا پایان سال جاری گازدار می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: از ابتدای گازرسانی به این شهرستان تاکنون 42 واحد صنعتی و تولیدی گازدار شده و تلاش می شود با رفع موانع موجود، مابقی صنایع این منطقه در کمترین زمان ممکن گازدار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1400 ، سال پایان گازرسانی به دهلران

1400 ، سال پایان گازرسانی به دهلران