مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-05اجتماعي

شکسته شدن 17 سیل بند در پی بارش سیل آسای گناباد/ 280 رأس گوسفند تلف شدند


فرماندار گناباد با بی سابقه خواندن بارش سیل آسای روز گذشته این شهرستان در 50 سال گذشته، گفت: در جریان این بارش ها 17 سیل بند به دلیل شدت بارندگی و حجم بالای آب ورودی شکسته شدند.

- حامد قربانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به پیش بینی ها و هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش بارندگی، اظهار کرد: در 48 ساعت گذشته شاهد بارش باران در شهرستان گناباد بودیم، به طوری که بیشترین میزان بارش از ساعت 14 تا 17 روز گذشته به میزان 23 میلی متر در شهر گناباد و 25 میلی متر در شهر کاخک ثبت شد.

فرماندار گناباد بابیان اینکه مجموعاً در 48 ساعت گذشته بیش از 40 میلی متر در گناباد باران باریده است، افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی و اختلاف ارتفاع شهر کاخک و به دلیل حجم بالای بارندگی، سرریز بخش کاخک به سمت گناباد جاری شد و این مهم منجر به تشدید معضلات در آب گرفتگی معابر شد.

وی با اشاره به اینکه عدم گنجایش مسیل های آب به دلیل حجم بالای بارندگی باعث خروج آب و ورود آن به یک کوچه مسکونی شده بود، یادآور شد: با ورود مربوط به بخش خصوصی که از استحکام لازم برخورد نبودند به دلیل شدت بارندگی و حجم بالای آب ورودی شکسته شدند.

فرماندار گناباد ادامه داد: یک واحد دامداری هم که در مسیر دچار آب گرفتگی شده بود، 280 رأس دام سبک آن تلف شدند که میزان دقیق تلفات و برآورد خسارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکسته شدن 17 سیل بند در پی بارش سیل آسای گناباد/ 280 رأس گوسفند تلف شدند

شکسته شدن 17 سیل بند در پی بارش سیل آسای گناباد/ 280 رأس گوسفند تلف شدند