مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-05اقتصادي

توزیع روزانه یک هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان اسلامشهری


رییس کمیته امداد شهرستان اسلامشهر گفت: در قالب طرح «ایران همدل، اطعام مهدوی نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا» روزانه بیش از یک هزار پرس غذای گرم در شهرستان اسلامشهر تهیه و توزیع می شود.

- محمدرضا غضنفری رییس کمیته امداد شهرستان اسلامشهر در گفت وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و هفته اکرام و نیکوکاری با ایجاد دو آشپزخانه مرکزی در قالب طرح ایران همدل، اطعام مهدوی روزانه بیش از یک هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از مددجویان در سطح شهرستان اسلامشهر پرداخت و برای بالغ بر 200 نفر شغل و درآمد پایدار ایجاد شده است.

وی با انتقاد از عملکردبرخی ادارات و سازمان های همسو که با هم برای رفع مشکلات مردم گام بر نمی دارند، عنوان کرد: از همه دستگاه ها و ادارات و خیران جامعه استمداد می طلبم و استدعا دارم برای رفع مشکل و حل مسئله محرومان در کنار کمیته امداد باشند، تاجلوگیری از موازی کاری در ارائه خدمات بتوان برای رفع محرومیت از خانوارهای نیازمنددر سطح  منطقه، خدمات بهینه تر و بیشتری ارائه شود.

رییس کمیته امداد شهرستان اسلامشهر از ایجاد 22مرکز نیکو کاری در سطح شهرستان خبرداد و افزود: با همراهی و همکاری  خیران و نیکوکاران در سطح مناطق مختلف شهرستان تا پایان سال جاری تعدادی دیگری مرکز ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع روزانه یک هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان اسلامشهری

توزیع روزانه یک هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان اسلامشهری