مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-05فرهنگي

نمایش آثار ناصر اویسی، محمدعلی ترقی جاه و صادق تبریزی


نمایشگاهی از آثار محمدعلی ترقی جاه، ناصر اویسی و صادق تبریزی از روز جمعه (17 اردیبهشت ماه) در گالری آرتیبیشن برگزار می شود.

- نمایشگاهی از آثار محمدعلی ترقی جاه، ناصر اویسی و صادق تبریزی از روز جمعه (17 اردیبهشت ماه) در گالری آرتیبیشن برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نمایشگاه از روز جمعه (17 اردیبهشت ماه) در گالری آرتیبیشن افتتاح می شود و تا 26 اردیبهشت ماه نیز برقرار است.

بازدید از این نمایشگاه با هماهنگی قبلی امکان پذیر است و علاقه مندان این آثار با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند برای بازدید از این نمایشگاه به آدرس خیابان شریعتی، پایین تر از حسینه ارشاد، نرسیده به همت، گل نبی(غرب)، میدان احمدی روشن(کتابی)، خیابان ساسانی پور، خیابان دریا(قندی)، پلاک 6 مراجعه کنند.

همچنین نمایشگاه برای افرادی که در قرنطینه به سر می برند، به صورت آنلاین و همزمان با آغاز نمایشگاه دایر خواهد شد.

در توضیح این نمایشگاه آمده است: عوامل دوگانه از هنر ایران از یک سو، و به کار رفتن تکنیک غربی از سوی دیگر، دائماً در هنر این سه تن هر چند متفاوت اما با رفتاری احساساتی و برداشتی نوستالژیک به چشم می خورد.

سوژه های شرقی چون زن و مرد دلباخته، مادیان و ماکیان ساکن و در حال حرکت در هنر آنها مشهود است و گاه سوژه ها و موضوعات به هم نزدیک می نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش آثار ناصر اویسی، محمدعلی ترقی جاه و صادق تبریزی

نمایش آثار ناصر اویسی، محمدعلی ترقی جاه و صادق تبریزی