مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 07:502021-05-05فرهنگي

برگزاری جشنواره آنلاین سایه روشن


 اولین دوره جشنواره آنلاین «سایه روشن» دانشگاه صنعتی شریف در شش بخش بازیگری، نویسندگی، موسیقی، پادکست، کاریکاتور و عکاسی از تاریخ یکم تا پنجم مرداد 1400 در سراسر ایران برگزار می شود.

-  اولین دوره جشنواره آنلاین سایه روشن دانشگاه صنعتی شریف در شش بخش بازیگری، نویسندگی، موسیقی، پادکست، کاریکاتور و عکاسی از تاریخ یکم تا پنجم مرداد 1400 در سراسر ایران برگزار می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی این رویداد هنری، اولین بخش جشنواره سایه روشن در حوزه کشف استعداد بازیگری است که گروه هیات داوران آن را بانیپال شومون ، آزیتا ترکاشوند و سارا رسول زاده سه بازیگر سینما، تاتر و تلویزیون تشکیل می دهند.

علاقه مندان به حوزه بازیگری می توانند بخشی از تمرین خود را با موضوع کرونا و به وسیله گوشی های تلفن همراه در قالب یک فیلم افقی دو تا هفت دقیقه ای از تاریخ 25 اردیبهشت تا 15 تیرماه به نشانی تلگرام @masterclass یا ایمیل sayeroshanfestival@gmail.

com ارسال کنند.

این جشنواره که دبیری آن به عهده سید مهران قریشی است، باتوجه به محدودیت های پاندمی کرونا و شرایطی که بیماری کوید 19 بر جامعه جهانی تحمیل کرده و همچنین برای حفظ سلامت هنرمندان و مخاطبان تصمیم بر برگزاری به شیوه آنلاین این جشنواره گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره آنلاین سایه روشن

برگزاری جشنواره آنلاین سایه روشن