مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 07:502021-05-05سياسي

ستاد کرونای تهران: هنوز تصمیمی برای بازگشایی مشاغل گرفته نشده است


معاون درمان ستاد کرونای استان تهران درباره برگزاری حضوری امتحانات نهایی مدارس گفت: در کل ستاد موافق برگزاری حضوری امتحانات نیست، اما این را باید کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد ملی کرونا تصمیم بگیرد که فعلا تصمیم بر امتحانات حضوری است.

نادر توکلی معاون ستاد فرماندهی مقابله با کرونای استان تهران در گفت وگو با ایلنا با اشاره به وضعیت بازگشایی اصناف بیان کرد: در حال حاضر در زمینه بازگشایی مشاغل تصمیمی گرفته نشده است تا آزادسازی برای گروه های شغلی سه و چهار انجام شود.

وی ادامه داد: البته اتاق اصناف خودش پیگیر این مسائل است تا بتواند شرایطی را ایجاد کند که خسارت های مالی ناشی از بسته بودن مشاغل که خیلی زیاد هم است را بررسی کند، چون مسئله چک های برگشتی، هزینه های اجاره بها و مسائلی از این دست باعث شده تا اصناف به مشکلات اساسی برخورند.

توکلی افزود: طبیعتا این تأثیر مستقیمی بر وضعیت معیشتی خانوارها می گذارد که قطعاً مشکل آفرین است، همه ی اینها باید در کمیته های فنی، کارشناسی شود و مورد بررسی قرار بگیرد، ولی فعلا هیچ تصمیمی برای تغییر وضعیت فعالیت های شغلی گرفته نشده است.

وی در مورد وضعیت کرونایی تهران، گفت: کماکان در اوج بیماری هستیم و مراجعه های سرپایی افزایش داشته است، به طوری که ورودی سرپایی به بالای هزار نفر رسیده است و کما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد کرونای تهران: هنوز تصمیمی برای بازگشایی مشاغل گرفته نشده است

ستاد کرونای تهران: هنوز تصمیمی برای بازگشایی مشاغل گرفته نشده است