مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 07:402021-05-05سياسي

اعلام تعداد واحدهای مستقر در مرکز رشد بیوتکنولوژی کشاورزی منطقه شمال کشور


مدیر مرکز رشد واحدهای فناور بیوتکنولوژی کشاورزی منطقه شمال از استقرار 18 هسته و واحد فناور در این مرکز طی سال 99 خبر داد.

- مدیر مرکز رشد واحدهای فناور بیوتکنولوژی کشاورزی منطقه شمال از استقرار 18 هسته و واحد فناور در این مرکز طی سال 99 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید علی نور حسینی در نشست بررسی عملکرد مرکز و تفویض امور مرکز رشد به پژوهشکده بیوتکنولوژی جانوری با حضور ریاست پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی سخن می گفت، ضمن ارائه گزارش عملکرد و اقدامات صورت گرفته در مرکز رشد برای جذب هسته و واحدهای فناور به تشریح وضعیت فضای کالبدی، ساختار و تشکیلات مرکز، درآمد اختصاصی حاصل از اجاره بها و حمایت های پارک علم و فناوری گیلان و روند برگزاری جلسات ارزیابی طرح ها پرداخت.

وی همچنین از اخذ گواهی دانش بنیان برای دو واحد فناور و جذب و استقرار 18 هسته و واحد فناور در مرکز طی سال 99 خبر داد و گفت: مرکز از این نظر در میان مراکز رشد وابسته به موسسات زیر نظر سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، عملکرد بسیار خوبی را نشان داده است.

نورحسینی در ادامه پیشنهاد کرد که قراردادهای اجاره فضای فیزیکی به قراردادهای اجاره فضای فیزیکی- حمایتی تبدیل شود و علاوه بر شورای فنی ارزیابی طرح ها، شورایی جداگانه متشکل از اعضای پژوهشگاه تشکیل شود تا در مورد سایر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام تعداد واحدهای مستقر در مرکز رشد بیوتکنولوژی کشاورزی منطقه شمال کشور

اعلام تعداد واحدهای مستقر در مرکز رشد بیوتکنولوژی کشاورزی منطقه شمال کشور