مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 07:302021-05-05سياسي

شب قدر؛ شبی برای تعیین سرنوشت یک ساله


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه شب قدر را شب تعیین سرنوشت انسان عنوان کرد و افزود: در شب قدر مقدرات یک ساله انسان رقم می خورد، پس نباید از این شب غافل شویم.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه شب قدر را شب تعیین سرنوشت انسان عنوان کرد و افزود: در شب قدر مقدرات یک ساله انسان رقم می خورد، پس نباید از این شب غافل شویم.

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در اهمیت شب قدر همین کافی است که خداوند به صراحت در سوره قدر این شب را برابر هزار ماه دانسته، اضافه کرد: شب قدر فرصتی برای انس گرفتن با ذات حق تعالی است تا با قرار گرفتن در مسیر خودسازی و خودشناسی با خداوند عهد و پیمان بسته و خود را از دام گناهان دور کرده و فصل جدیدی از زندگی خود را آغاز کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در شب قدر خوان رحمت الهی وسیع است، گفت: توصیه می شود افراد با توجه به اهمیت توجه به یاد خداوند و خواندن ادعیه بر سلامت روح و ایجاد آرامش روانی، برای رسیدن به آرامش در این اوضاع و احوال کرونایی از فرصت شب قدر غافل نشوند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه اشاره ای هم به اعمال سفارش شده برای شب قدر در روایات داشت و گفت: غسل کردن، شب زنده داری در شب قدر، خواندن نماز، خواندن دعاهای خاصی مثل دعای جوشن کبیر و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب قدر؛ شبی برای تعیین سرنوشت یک ساله

شب قدر؛ شبی برای تعیین سرنوشت یک ساله